SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

berätta om dina närmaste vänner som du har haft de senaste åren
Svar: förstår inte riktigt vad det är jag ska berätta haha.. men Towe umgicks jag väldigt mycket med förut, vi hade det jätte roligt hela tiden, lite bråk var det väl men så är det med alla. Hon flyttade utanför stockholm så vi har typ tappat kontakten.. Sen umgicks jag väldigt med Johanna typ varje dag i ett halvår men vi började bråka väldigt mycket om typ killar.. Sen blev vi vänner men vi umgicks bara ibland sen flyttade hon också och vi träffas väl lite då och då när hon kommer till stockholm. Sen var jag väldigt bra kompis med sofia, vi umgicks också vaarje dag, varje helg och så. Men när man är med varandra föör mycket blir man ju som syskon och börjar tjafsa om mycket så vi tappade väl kontakten lite men nu umgås vi ibland, typ en eller två gånger i veckan! Sen var jag väldigt mycket med Ariz ett tag men vi förlorade kontakten ett bra tag för att vi började umgås med andra människor men nu umgås vi ibland typ på helger eller tar en fika på vardagarna! Sen har vi ju Rebecka, vi hade väl några småtjafs ibland men dom löste sig snabbt! Vi hade perioder där vi umgicks varje dag och varje helg sen kanske vi inte va med varandra på en månad. Det varierade men nu så umgås vi ibland! :) Har ju många nära vänner och har haft många nära vänner men det är väl dom jag umgåtts med meeest meeest meeest dom två senaste åren typ.


Hej har några frågor, läste din blogg typ 24/7 förut xD Kul att du börjat blogga, men iaf.

När fyller du år?
Hur är din personlighet?
Vilka bästisar har du haft genom åren som gått?
Känner du någon i Älta eller Haninge? :)
Hur håller du dig smal? :D
Hoppas du svarar :D
Svar: Så kul att du tycker det, hoppas du fortsätter läsa! :)
Jag fyller år den 26e december haha, sent sent, jag vet... =)
Ja det kanske inte jag kan svara på men jag är väl en glad och generös tjej haha.. Lite tokig och konstig säger vissa.. x) Jag tycker småtjafs är onödigt men såklart kan även jag irritera mig på småsaker ibland om jag är på dåligt humör men nu för tiden är jag alltid glad! :D
Nej det tror jag inte.. haninge kanske jag gör, Rebecka bor ju där iaf haha! :)
Alltså jag är ju normalt smal om jag ska vara ärlig, jag är inte tjock men inte smal, jag är normal. Jag äter mycket och tränar sällan haha. :) puss


hur lång är du?
vilken kukstorlek tycker du är bäst? 10cm? 15cm? 20cm+?
favoritfilm?
favoritartist?
favoritställning? ;)
Svar: 170 cm ungefär..
Haha jadu, 16 cm minst om du så vill veta :)
Jag vet inte favoritartist eller film, är så dålig på att komma ihåg filmer och har många artister jag tycker är bra! Och favoritställning tänker jag tyvärr inte svara på i min blogg haha.


hur många har du haft sex med?
När förlorade du din oskuld? var det med någon du kände eller nyligen träffat?
Svar: Haha förlåt men den frågan tänker jag inte svara på för när jag var fjortis hade jag sex med ganska många när jag va full...
Jag förlorade min oskuld i slutet av sommaren 2009 tror jag, eller typ september eller nått? Nej jag kände inte han så bra tyvärr.. jag ville bara få det överstökat dum som jag var.


kan inte du visa lite bilder från din fjortistid? asso när du hade rosa läppstift och va blond.
Svar: Jag har ju visat ett antal bilder från mina små fjortistider men kan lägga in några till någon gång haha, men checka in min gamla blogg i november och december 2009 http://Norafredriksson.blogg.se ;)


läste din blogg hela tiden förut! Du borde blogga mer hehe.. men har lite frågor om kärlek och fritid :P

Vad är ditt längsta förhållande?
När var du ihop med någon senast?
Gillar du någon just nu? :)
Festar du varje helg? :P
Svar: lite mer än 3 månader.. har inte hittat en bra kille tyvär, eller så har jag varit dum!
Ja ihop och ihop, vi var väl lite mer på g kan man väl säga och det var typ i september 2010. Har inte hittat någon sweet kille som jag verkligen gillar =)
Nä det gör jag inte =)
Haha nej fan, jag festar väl ibland men alltså jag kan ju vara nykter en helg om man säger så :)

Gud vad alla är sexfixerade och vill veta så mkt om ditt privatliv!
Älskar att du har börjat blogga igen :D
Iaf, här kommer min fråga; Varför började du blogga igen? Hur många läsare per dag har du ungefär? :)
Svar: Haha ja... xD Jag vet inte, saknade att blogga, kan tycka det är sjukt kul ibland. Då har man en större anledning att ta mer bilder och mer bilder är mer minnen! :D Alltså just nu så är jag inte speciellt bra på att blogga eftersom jag inte har något internet där jag bor just nu men runt 60-70, men ibland om jag inte bloggar på typ 2-3 dagar kan det sjunka ner till 10 st haha. Men på min förra blogg hade jag runt 5-600 :)


Hur mycket pengar tjänar/får du i månaden och vad lägger du ner pengar på? :)
Svar: Bra fråga emil haha, eh jag får 1000 kr en gång i månaden, sen får jag ju pengar till saker jag behöver eller vill ha och så får jag 250 kr varje fredag av min jourmamma och det läggs tyvärr oftast ner på alkohol och cigg haha. Det andra går väl till kläder och löshår och smink och sånt där som alla tjejer köper ;)


Hur gammal är du?
Röker du?
vad dricker du på helgerna?
Vilken skola går du i?
Var bor du?
Svar: 15, fyller 16 i december. Alltså 95a :P
Ja tyvärr men försöker sluta!
Haha cola för det mesta!
Matteusskolan i odenplan.
Bor i jourfamilj just nu i vårby, annars bor min mamma i akalla.



Vilket gymnasium ska du söka till? och vilken inriktning?
Svar: Jag har ingen aning om vilken skola men ska söka till typ barn och fritid eller beteende.


brukar du sminka dig och fixa mycket när du ska till skolan?
hur mycket pengar får du i månaden?
Svar: Nja inte så mycket men jag sminkar mig lite och plattar håret och så.


Finns det många som du hatar...?
Varför sköter du inte skolan?
Svar: Nja hatar och hatar, men jag ogillar många! :)
Haha det vet du inget om så ssh.. jag går till skolan varje dag och håller på att ta igen saker från åttan nu, kan hända att jag kommer sent någon gång eller skippar första morgonlektionen nåån gång men jag sköter skolan jätte bra. I åttan så skolkade jag nästan varje dag iof men inte längre.


Vad lyssnar du på för musik?
Har du varit kär någon gång? :P
Svar: Det är olika, men typ R'nb och svensk rapp för det mesta men ibland kan jag sitta och lyssna på housemusik fortfarande! Nej det har jag inte, inte riktigt kär.

berätta lite hur man hamnar i fosterfamilj? hur känns det när man får det beskedet? och vad skulle hända om du hade sagt nej?
Svar: Ja, alltså det är ju olika... Jag lyssnade aldrig på min mamma, jag respekterade inte hennes regler och fick henne att vara orolig. Kom hem typ 5 varje helgmorgon och pratade knappt med henne. Eller så kom jag inte hem alls och hörde knappt av mig och stängde av min mobil. Sen hamnade jag på maria ungdom två gånger, blev hemkörd pga för mycket alkohol i kroppen, jag åkte fast för snatteri och skolkade för mycket och hängde på plattan. Får man för många anmälningar till soc så hamnar man tillslut i jourfamilj eller fosterfamilj. Vissa som röker på och har åkt fast flera gånger eller misshandlat massa människor får ju värre skit, dom kan bli LVU-placerade eller hamna i behandlingshem utanför stockholm i flera år och vissa får inte ens träffa sina föräldrar. När jag fick veta att jag skulle flytta blev jag inte så jävla chockad, visste att det skulle komma förr eller senare, nästan alla mina kompisar bodde i fosterfamilj. Jag blev ju ledsen men tänkte att jag kommer väl lära mig min läxa. Egentligen ville jag bara rymma och aldrig mer komma tillbaka men allt blir bara värre då... Jag kan inte säga någonting om soc har gjort en planering. Ens föräldrar kan säga något ibland, om det är frivillig placering men det här var ju vad soc tyckte!


Kommentera här!
Postat av: Johanna Hugosson

haha nora tycker de där va lite kränkande..

"Vissa som röker på och har åkt fast flera gånger eller misshandlat massa människor får ju värre skit, dom kan bli LVU-placerade eller hamna i behandlingshem utanför stockholm i flera år och vissa får inte ens träffa sina föräldrar."

jag blev lvu placerad o fick flytta utanför sthlm i två år och jag varken rökte på eller misshandla folk :)

2011-02-25 @ 02:05:40
URL: http://dirtylife.blogg.se/
Postat av: Nora F

jag sa ju vissa? :S

Och dom flesta som gör sånt hamnar ju utanför stockholm? Varför är det ''kränkade'' för? det va inte så att jag menade dig? Och vet skit många som har rökt på för mycket och misshandlar alla dom ser som hamnar på behandlingshem utanför sthlm eller blir LVU placerad. det är ju inte så många som blir lvu placerade för att man dricker mycket eller skiter i regler och så. vet inte varför du är lvu placerad men aja.

2011-02-25 @ 11:50:35

Kommentera något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0