Jag har trååkigt!

Har ställt 5 frågor till mig själv haha...

När tycker du det är lämpligast att förlora oskulden?
Alltså ärligt talat så tycker jag inte åldern spelar så stor roll, men man borde ju vara minst 14 år tycker jag. Men nu för tiden knullar 11 åringar runt haha. Menmen när man känner sig redo är det bara och kööra på tycker jag!

Har du varit kär?
Allvarligt talat, nej. Jag har bara varit lite sådär småförälskad som gått över på 2-3 månader. Och när folk frågar mig den frågan, så tänker jag liksom.. Eh, jag vet inte. Och om man får den frågan och svarar ja, så har man det. Då vet man det! =) ...

Är det bättre att bo i östermalm än i vårby?
Klart att det är skönare eftersom det är så nära till skolan och så centralt liksom.. Men bor hellre en halvtimme från stan i en familj jag trivs i än i stan, nära till allt i en familj jag inte trivs i så bra..

Vilket gymnasium och vilken inriktning ska du välja?
Jag har ingen aning om vilken skola jag ska börja på men jag ska gå barn och fritid, det är roligare och lättare att komma in på än typ sam, och som några kanske vet ska jag ju bli polis! Oj oj, akta er för mig! ;)

Om du fick byta utseende med en kändis, vem skulle du välja?
Tror det blir Megan Fox! :)




Kommentera här!
Postat av: anna

när du snackar om 11 åringar som knullar runt menar du väl sofia massawe ;s

2011-02-05 @ 12:46:41
Postat av: Nora Fredriksson

sofia är faktiskt 14. Det finns säkert 11-12 åringar som redan förlorat oskulden asså :P

2011-02-05 @ 19:55:19
URL: http://norasliv.blogg.se/

Kommentera något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0