Inget internet....

Hejsan svejsan, har inte haft internet på ett bra tag som ni kanske har märkt. Men har inte gjort så mycket, har flyttat till vårby nu och det är så mycket bättre! Ska skaffa internet så fort jag kan, är hemma hos min mamma just nu så idag kan jag blogga iaf! Och ja, i fredags så var jag och Ariz på chillkrök i Stureby och igår så var jag bara hemma med min jourmamma!

Ska iväg till solna snart och möta min mamma, vi ska kolla runt lite på kläder och sen ska vi äta på kinaresturang! Vi hörs senare ikväll, puuss!


Kommentera här!
Postat av: Anonym

har du bristningar på dina bröst?:)

2011-02-22 @ 19:14:47
Postat av: Nora Fredriksson

tyvär vet ja inte vad det betyder haha

2011-02-23 @ 14:08:33

Kommentera något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0