Frågor och svar

Dana om Hej jag har tråkigt:
Hej, bra att du bloggar igen!
Kan du berätta vad som har hänt med towe, och vet du när hon kommer tilbaks? (:

Svar: Ja alltså för det första så vet jag inte mycket mer än att hon bor just nu på landet i uppsala och verkar trivas jätte bra där, hon har börjat i skolan där och så. Tycker det är skit kul att hon trivs och skit bra att hon förändrats så mycket ( när det gäller att sköta sig osv. ) men självklart saknar vi alla henne.. Jag vet faktiskt inte när hon kommer tillbaka, men hon har ju varit borta i mer än ett år nu och eftersom hon går i skola där så, antingen i sommar eller när hon blir 18 skulle jag tro. Har tyvär inte snackat så mycket med henne, men det är vad jag har hört från några som snackat med henne! Puss


Anonym om HELLUUU:
var e tröjan ifrån :)

Svar: Den är från Ralph Lauren, fick den av min fostermammas dotter, gissar på att det va ett tag sen hon köpte den. :)



Saknar dig gumman!...


Kommentera här!

Kommentera något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0