ÅNGEST..

Tjabba!

Kom nyss hem så har inte kunnat skriva tyvär! ..
Var i skolan, gick på bio med min extra svenska/engelska, såg Svinalängorna tror jag den hette, den var väl ganska bra, lite ''sorglig''.. Men det är ingen film jag rekomenderar att se precis.. Sen mötte jag och Rengin upp Ariz och vi drog på öppet hus i Jakobsberg. Jag och Ariz drog till YTC ( bygg och målare ) för att checka in alla snygga killar haha ;) Den låg precis bredvid HTC som jag kollade på.

Men fan asså, hittar verkligen ingen bra skola. Vet vad jag vill bli och vilken linje jag vill gå på men har ingen j*vla aning om vilken skola jag ska söka till.. Men aja, vi hörs snart. Min kamera har tyvär slut på batterier men ni kan få två bilder ifrån fredags ;)


Kommentera här!

Kommentera något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0